Code Geass: Roze of the Recapture
Sedma je godina razdoblja Kowa. U bivšem bloku Hokkaido žive braća poznata kao Bezimeni plaćenici. Car Callis al Britannia, uz pomoć svog sluge Norlanda i vitezova Einberga, pokušava gurnuti svijet u kaos. Rozé i Ash kreću u akciju sa sjevera.
Sedma godina razdoblja Kowa. U okupiranom bivšem bloku Hokkaido žive braća plaćenici poznati kao Bezimeni. Stariji Ash je snaga: vrstan sportaš i pilot Knightmare Framea. Mlađi Rozé je mozak: zadužen za prikupljanje informacija i strategiju. Već četiri godine stoti car Callis al Britannia pokušava svijet gurnuti u kaos. Car, koji je zaustavio oslobodilački plan Crnih vitezova, zaštićen je neprobojnim energetskim zidom Situmpe, a pomažu mu sluga Norland i Einberg vitezovi. Kad prime zadatak, Rozé i Ash udružuju se s pokretom otpora Sedam sjajnih zvijezda kako bi se suprotstavili Carstvu i oslobodili princezu Sakuyu.
Braća Rozé i Ash kreću u akciju u Sjevernim zemljama koje je osvojilo Neobritansko Carstvo.
Rozé i Ash kreću u misiju spašavanja Kenseija Kurota, vođe Sedam sjajnih zvijezda.
Transportni brod stiže s potrepštinama, a s njim i novi model Knightmare Framea s pratnjom.
Kreće spasilačka operacija za spas Japanaca od Nebeske tvrđave Damocles i F.L.E.I.J.A.-e.
Rozé vjeruje da je Ash očev neprijatelj pa posjećuje Dom Lavanda, gdje je Ash odrastao.