The Golden Girls
"Zlatne djevojke" priča je o četiri slobodne žene u srednjim godinama. Bea Arthur glumi Dorothy, učiteljicu. Rue McClanahan je Blanche, lovkinja na muškarce. Betty White glumi preslatku Rose, a Estelle Getty je Sophia, Dorothyjina majka bez dlake na jeziku.
"Zlatne djevojke" priča je o četiri slobodne žene u najboljim godinama koje dijele kuću u Miamiju. Bea Arthur je Dorothy, razvedena učiteljica oštrog jezika. Rue McClanahan je Blanche, južnjačka ljepotica koja obožava muškarce. Betty White glumi Rose, dragu, ali pomalo naivnu dušu. A ekipu upotpunjuje Estelle Getty kao Sophia, Dorothyjina majka bez dlake na jeziku.