Austin & Ally
Suprotnosti rasturaju! Pogotovo kad se udruže ekstrovertirani glazbenik Austin i briljantna, ali sramežljiva autorica pjesama Ally.
Kad se spoje otvoreni glazbenik Austin i genijalna, ali sramežljiva kantautorica Ally, nastaje prava glazbena čarolija. Uz pomoć najboljih prijatelja Trisha i Deza, ovaj neobični dvojac udružuje talente i postaje nezaustavljiva sila. No hoće li uspjeti kad sramotne snimke Austina preplave internet ili kad Dez za novi spot umjesto rekvizita nabavi pravog klokana?