National Treasure: Edge of History
Život Jess Valenzuele preokrene se kad joj zagonetni stranac da trag o drevnom blagu koje bi moglo biti povezano s njezinim pokojnim ocem. Jess je vješta u rješavanju zagonetki, a njezine su vještine na kušnji dok s prijateljima prati niz tragova skrivenih u američkim artefaktima i znamenitostima. No može li nadmudriti beskrupuloznog trgovca antikvitetima u utrci za najvećim izgubljenim blagom u povijesti i otkriti istinu o prošlosti svoje obitelji?
Život Jess Valenzuele preokrene se kad joj zagonetni stranac da trag o stoljetnom blagu povezanom s njezinim davno preminulim ocem. Jess je vješta u rješavanju zagonetki, a njezine vještine naći će se na kušnji dok s prijateljima prati niz tragova skrivenih u američkim artefaktima i znamenitostima. No potraga postaje opasna. Ne samo da se utrkuje s bogatim i nemilosrdnim suparnikom, već mora preispitati i odanost nekoga tko joj je blizak. Hoće li pronaći najveće izgubljeno blago u povijesti i napokon otkriti istinu o svojoj obitelji?
Jessin se život počinje raspadati kad je uvučena u očev opasni svijet lova na blago.
Jess zapne s tragovima, a ona i Riley Poole nađu se na kušnji kad upadnu u smrtonosnu zamku.
Jess i Tasha traže špijuna u svojim redovima dok planiraju pothvat na Guvernerovu balu.
Kad trag ukaže na poznatu povijesnu znamenitost, Jess i Billie udružuju snage za pljačku.