Marvel One-Shot: A Funny Thing Happened on the Way to Thor's Hammer
Na putu za Novi Meksiko prije događaja u Thoru, agent Phil Coulson staje na benzinskoj postaji i zatekne zločin na djelu.
Prije događaja iz filma Thor, agent S.H.I.E.L.D.-a Phil Coulson staje na benzinskoj postaji na putu za Novi Meksiko. Dok bira grickalice, u trgovinu upadaju dva naoružana pljačkaša. Traže novac od prodavača i ključeve auta od Coulsona. No pljačkaši ni ne slute da ovaj uglađeni gospodin u odijelu nije nimalo bezopasan.