Disneyland Around the Seasons
Walt Disney predstavlja promjene u Disneylandu i vodi nas u obilazak najnovijih vožnji, atrakcija i pustolovina.
Pogledajte otvorenja atrakcija "it's a small world" i New Orleans Square. Walt Disney govori o planiranju "Great Moments with Mr. Lincoln", "Pirates of the Caribbean" i diorame "Primeval World", nakon čega slijedi izvedba "Christmas Fantasy on Parade". Emisija je posveta Waltu Disneyju, emitirana tri dana nakon njegove smrti.