Eureka!
"Eureka!" prati pustolovine mlade izumiteljice iz fantastičnog prapovijesnog svijeta. Ona je velika misliteljica koja je ispred svog vremena.
"Eureka!" prati pustolovine mlade izumiteljice iz fantastičnog prapovijesnog svijeta. Ona je velika misliteljica ispred svog vremena. Daleko, daleko ispred svog vremena – zapravo, izumila je kotač.