LEGO Frozen: Operation Puffins
Nakon događaja iz "Snježnog kraljevstva", Anna i Elsa žele započeti iznova u Arendelleu i učiniti dvorac ugodnijim. No dok se one bore osloboditi okova tradicije, vojvoda od Weseltona kuje vlastite planove za njihov voljeni dom uz pomoć jata opasnih njorki.