Mufasa: Kralj Lavova
Prati epsku priču o Mufasinu nevjerojatnom usponu do prijestolja Ponosne zemlje. Izgubljen i sam, mladi Mufasa upoznaje Taku, nasljednika kraljevske loze. Njihov neočekivani susret pokreće veliko putovanje tijekom kojeg će njihovo prijateljstvo biti stavljeno na kušnju dok zajedno pokušavaju izbjeći opasnog neprijatelja.
Disneyjev epski animirani spektakl „Mufasa: Kralj Lavova” donosi priču o usponu legendarnog vladara Ponosne zemlje. Rafiki pripovijeda legendu o Mufasi mladoj Kiari, kćeri Simbe i Nale, dok Timon i Pumbaa svojim prepoznatljivim humorom dodatno obogaćuju priču. Kroz niz prisjećanja upoznajemo Mufasu kao mladunče koje je ostalo bez obitelji i samo se probija kroz život, sve dok ne upozna Taku, mladog lava kraljevskog podrijetla. Njihov slučajni susret pokreće veliko putovanje neobične skupine autsajdera u potrazi za vlastitom sudbinom. Dok pokušavaju izbjeći opasnog i nemilosrdnog neprijatelja, njihova će prijateljstva, odanost i hrabrost biti stavljeni na kušnju. Kombinirajući tehnike igranog filma i fotorealističnu računalnu animaciju, „Mufasa: Kralj Lavova” režirao je Barry Jenkins prema scenariju Jeffa Nathansona. Producenti su Adele Romanski i Mark Ceryak, izvršni producent Peter Tobyansen, a film donosi i nove pjesme nagrađivanog Lin-Manuela Mirande.