Unlikely Animal Friends
Svijet prirode pun je nevjerojatnih priča, no životinje se ponekad ponašaju potpuno suprotno svojim instinktima. Ova dirljiva serija otkriva priče o nesvakidašnjim parovima koji su sklopili neobične veze, pokazujući emocionalnu moć životinja da se povežu s drugim vrstama.