Nona
Baka Nona ima savršen plan za slobodan dan: zaboraviti na cijeli svijet i uživati u omiljenom hrvanju, E.W.W. Smashdown Wrestlingu. No planovi joj se izjalove kad joj na vrata bane petogodišnja unuka Renee. Nona je sad rastrgana između svoje dvije najveće ljubavi.