Epic Adventures with Bertie Gregory
Pratite pustolovine mladog istraživača National Geographica Bertieja Gregoryja u ovoj pustolovnoj seriji o divljini. On putuje svijetom i snima nevjerojatne prizore divljih životinja. Uz pomoć tehničkih čarolija, tajnih terenskih vještina i goleme ustrajnosti, on i njegov tim svladavaju izazove i opasnosti kako bi se što više približili divljini, i to pod njezinim uvjetima.