Breakaway
Maya Moore bila je jedna od najboljih svjetskih košarkašica kad je napustila sport iz nevjerojatnog razloga: da se bori za čovjeka za kojeg je vjerovala da je nepravedno zatvoren. Film "Breakaway" prati tu potragu za pravdom i odnos koji im je zauvijek promijenio živote.
Maya Moore bila je jedna od najboljih košarkašica na svijetu. Godine 2019., na samom vrhuncu karijere, odlučila je napustiti igru kako bi se borila za nevino osuđenog čovjeka. Breakaway je izvanredna priča o tome kako je njezina misija započela i kako se odvila na nevjerojatno dramatičan i pobjedonosan način. Dokumentarac redatelja Rudyja Valdeza prati isprepletene životne putove dvoje potpuno različitih ljudi. Moore je odmalena bila košarkaški fenomen, postala je zvijezda u Georgiji, a zatim je osvojila dva uzastopna nacionalna naslova sa Sveučilištem u Connecticutu. U međuvremenu, u Missouriju, gdje je Moore rođena, Jonathan Irons odrastao je u siromaštvu te je kao tinejdžer osuđen za provalu i napad na 50 godina zatvora. Moore za Ironsov slučaj doznaje od zajedničkih obiteljskih prijatelja. Počinje ga posjećivati u zatvoru i pomagati mu u borbi za oslobođenje nakon što se pojave dokazi da nije bio na mjestu zločina, kao i naznake o propustima tužiteljstva. Nakon četiri WNBA naslova, dva olimpijska zlata, MVP nagrade i titule najbolje strijelkinje, Moore 2019. u 29. godini odlučuje uzeti pauzu od košarke kako bi se u potpunosti posvetila borbi za Ironsovo oslobađanje. Uz ekskluzivan pristup, film prati to putovanje kroz pravni sustav te sve emocionalne uspone i padove koji su uslijedili. Breakaway je intiman, napet i povremeno potresan portret nedostataka američkog kaznenopravnog sustava, ali i inspirativna priča o Mayinoj predanosti cilju i odnosu koji joj je zauvijek promijenio život.