Moon Girl and Devil Dinosaur
Serija "Marvel: Lunella i vražji dinosaur" snimljena je prema popularnim Marvelovim stripovima. Trinaestogodišnja supergenijalka Lunella Lafayette slučajno dovede deset tona teškog T-Rexa, Vražjeg dinosaura, u današnji New York. Sada se ovaj neobični dvojac mora udružiti kako bi zaštitio četvrt Lower East Side od opasnosti.