Marvel One-Shot: The Consultant
Agenti Coulson i Sitwell kuju urotu da spriječe generala Rossa da se petlja u poslove S.H.I.E.L.D.-a... i imaju savršenu osobu za pomoć.
Nakon događaja iz "Nevjerojatnog Hulka", agent S.H.I.E.L.D.-a Phil Coulson ima loše vijesti za agenta Jaspera Sitwella: Svjetsko vijeće sigurnosti želi da se Emil Blonsky pridruži Inicijativi Osvetnici, a Coulson ima naredbu da ishodi njegovo puštanje od generala Thaddeusa Rossa. Kako se ne mogu oglušiti na zahtjev Vijeća, Coulson i Sitwell kuju plan sabotaže uz pomoć vrlo posebnog tajnog oružja.