Akcija i avantura, Animacija
Ovaj Oscarom nagrađeni kratki film dramatično prikazuje noć u starom mlinu. Njegovi preplašeni stanari – ptice, plahi miševi, sove i druga stvorenja – pokušavaju ostati na sigurnom i suhom dok se približava oluja. Kako nevrijeme jača, mlinski kotač počinje se okretati i cijeli mlin prijeti raspadanjem, sve dok se oluja napokon ne smiri.