Brilliant Corners: Barbados
In Barbados, Sam explores the southeast, away from tourist hubs. Discovering Surfers Point and Freights, he immerses himself in Bajan culture, surfing, local cuisine, and environmental awareness. Drawing parallels to his home in Cornwall, UK, Sam finds richness beyond economic measures.