Akcija i avantura, Fantastika
Glasove su posudili John Leguizamo ("Ledeno doba") i Justin Long ("Alvin i vjeverice") u ovoj uzbudljivoj prapovijesnoj pustolovini za cijelu obitelj! U doba kada su Zemljom vladali dinosauri, najmanji u krdu, zaigrani pahirinosaur Patchi, mora smoći hrabrosti da postane vođa krda... i junak za sva vremena.