Assembled: The Making of Thor: Love and Thunder
Zavalite se uz Taiku Waititija, Chrisa Hemswortha, Christiana Balea, Tessu Thompson i Natalie Portman dok otkrivaju tajne stvaranja filma Thor: Ljubav i grom. Kroz detaljne intervjue s glumcima i ekipom te uz sirove, dosad neviđene snimke sa seta, OKUPLJENI otkriva sve o nastanku četvrtog filma o bogu groma.
Udobno se smjestite uz Taiku Waititija, Chrisa Hemswortha, Christiana Balea, Tessu Thompson i Natalie Portman dok otkrivaju tajne stvaranja filma "Thor: Ljubav i grom". Kroz detaljne intervjue s glumačkom i filmskom ekipom, uz sirove, neviđene snimke sa seta i šire, "OKUPLJANJE" podiže zastor nad četvrtim igranim filmom o Bogu groma. Otkrijte što je potaknulo povratak Natalie Portman u serijal i poslušajte što je sve bilo potrebno da se proslavljena glumica fizički transformira u Moćnu Thor. Isto tako, svjedočite kako se Chris Hemsworth nabildao kao nikad prije i postao najveća i najmišićavija verzija Thora dosad viđena na filmu. Provedite vrijeme u stolcu za šminkanje s Christianom Baleom i saznajte kako je legendarni glumac bio ključan u stvaranju svakog detalja uznemirujućeg izgleda Gorra, koljača bogova, sve do duljine njegovih noktiju. Istražite brojne onostrane i nevjerojatne setove filma "Ljubav i grom", uključujući Mjesec srama, gdje je produkcija upotrijebila potpuno novu filmsku tehnologiju koja će godinama utjecati na medij. Promatrajte Thorove genijalne vizažiste i čarobnjake za efekte dok dočaravaju bezbrojne bogove i čudovišta iz filma, a zatim uživajte u ludorijama Russella Crowea na setu u ulozi Zeusa. Sve to i više čeka gledatelje u specijalu "OKUPLJANJE: Kako je snimljen Thor: Ljubav i grom".