Expedition Everest
U revolucionarnoj ekspediciji na Mount Everestu deseci znanstvenika istražuju tajne koje najviši vrh svijeta krije o klimatskim promjenama. Detaljno kartografiraju zloglasni ledenjak Khumbu, biolozi proučavaju ekstremne oblike života, a tim Šerpa i klimatologa penje se ravno u "zonu smrti" kako bi postavio najvišu meteorološku postaju na svijetu.