The Gods Must Be Crazy
Boca soka ispuštena iz aviona izazove pomutnju u inače miroljubivom plemenu afričkih Bušmana, koji je smatraju darom bogova.
Afrički Bušman Xixo živi sa svojim malim plemenom duboko u pustinji Kalahari. Život im je jednostavan i spokojan, netaknut modernom civilizacijom, sve dok im s neba ne padne staklena boca. Pleme vjeruje da je predmet dar bogova, no kad ga Xixo krene vratiti, naletjet će ravno na 20. stoljeće.