Avatar: The Way of Water
Film “Avatar: Put vode” doseže nove vrhunce i istražuje neotkrivene dubine dok se James Cameron vraća na svijet Pandore u ovoj akcijskoj pustolovini prepunoj emocija. Radnje smještene više od desetljeća nakon zbivanja u prvome filmu, “Avatar: Put vode” pokreće priču o obitelji Sully (Jakeu, Neytiri i njihovoj djeci), nevoljama što ih prate, naporima koje poduzimaju da zaštite jedni druge, bitkama koje vode da ostanu živi i tragedijama koje podnose.