Pluto, Junior
Pluton i Pluton mlađi uživaju u lijenom poslijepodnevnom drijemežu, no zaigrani se psić zapetlja s loptom, balonom, crvom, pticom i užetom za rublje. Pluton spašava sina iz škakljive situacije, no pritom i sam završi na užetu, ali se uspije spustiti uz glasan pljusak.