Miraculous World: Tokyo, Stellar Force
Kagami odvodi Marinette u Tokio da pomogne Stellarima poraziti novog superzlikovca. No Marinette ubrzo shvaća da njezina prijateljica ima još jedan, skriveni razlog za put u Japan.
Bubamara putuje u Tokio i susreće se s Miki i Kazunom, Kagaminim starim prijateljima i članovima japanskog superherojskog tima Stellars. Udružuju snage kako bi spriječili novog superzlikovca da posije kaos gradom. Tijekom te pustolovine Marinette, uz Kagami, otkriva da prošlost njezine prijateljice krije mnoge tajne.