See You in Another Life
Ova serija adaptacija je knjige Manuela Jaboisa "Vidimo se u ovom životu ili u sljedećem", a temelji se na intervjuu koji je Gabriel Montoya Vidal, "Baby", dao 2014. o svojoj povezanosti s najvećim džihadističkim napadom na europskom tlu u ožujku 2004.
Ova serija adaptacija je knjige Manuela Jaboisa "Vidimo se u ovom ili onom životu", temeljene na intervjuu koji je Gabriel Montoya Vidal, "Baby", dao 2014. o svojoj umiješanosti u najveći džihadistički napad na europskom tlu u ožujku 2004. Tada je Baby bio šesnaestogodišnjak koji je sudjelovao u prijevozu eksploziva koji će biti upotrijebljen u Madridu 11. ožujka. Baby je bio prvi osuđeni za napade. Njegovo je svjedočenje bilo presudno na velikom suđenju 2007. godine.
Žrtve napada svjedoče na megasuđenju. Baby i Emilio doživljavaju 11. ožujka iz Avilésa.
Baby mora svjedočiti na velikom suđenju. O njezinu iskazu ovisi Emilijeva osuda.