Night at the Museum: Kahmunrah Rises Again
U filmu "Noć u muzeju: Kahmunrah se opet uzdiže" Nick Daley ide očevim stopama i postaje noćni čuvar u Američkom prirodoslovnom muzeju. Zna sve o drevnoj ploči koja oživljava eksponate čim padne noć. No kad pobjegne pomahnitali vladar Kahmunrah, na Nicku je da jednom zauvijek spasi muzej.
"Noć u muzeju: Kahmunrah se opet uzdiže" potpuno je nova animirana pustolovina temeljena na popularnoj filmskoj franšizi. Ljetni posao noćnog čuvara u Američkom prirodoslovnom muzeju velik je zalogaj za srednjoškolca Nicka Daleyja. Srećom, ide očevim stopama i zna za drevnu ploču muzeja koja sve oživljava nakon zalaska sunca. Nick je sretan što ponovno vidi svoje stare prijatelje: Teddyja, Sacagaweu i Rexyja. No kada manijakalni vladar Kahmunrah pobjegne s namjerom da otključa egipatsko podzemlje i oslobodi njegovu Vojsku mrtvih, na Nicku je da zaustavi sumanutog gospodara i zauvijek spasi muzej.