Percy Jackson i bogovi Olimpa
Kad Annabeth zarobe Kronove snage, Percy kreće na opasno putovanje kako bi je spasio. Morat će osloboditi okovanu božicu, suočiti se s titanovom kletvom i spriječiti pad Olimpa. Uz Grovera, Percy se mora udružiti s neočekivanim suputnicima kako bi se suočio s proročanstvom koje bi moglo imati strašne posljedice.