Grad krvi
Berlin je grad-država na rubu propasti. Dok povlaštena manjina živi pod klimatski kontroliranom kupolom, ostali se bore za opstanak u svijetu koji su opustošili vrućina, korupcija i kriminal. Sestre Bea i Phoebe ponovno se susreću nakon više godina razdvojenosti i otkrivaju mračnu tajnu: vampiri namjeravaju preuzeti političku vlast, a krv je postala nova valuta grada.
Berlin je grad-država na rubu propasti. Kriminal obilježava svakodnevicu u svijetu koji su razorile klimatske promjene. Dok povlaštena manjina živi pod potpuno klimatski kontroliranom kupolom, ostatkom grada haraju korupcija i nasilje. Sestre Beu i Phoebe sudbina je razdvojila još u djetinjstvu. Teško bolesna Bea odrasta pod zaštitom posvojiteljice, dok se Phoebe bori za opstanak na berlinskim ulicama. Kad se ponovno sretnu uoči presudnih izbora, one otkrivaju jezivu istinu. Vampiri upravljaju organiziranim kriminalom i namjeravaju preuzeti političku vlast. Krv je postala prava valuta grada. Uhvaćene između dviju sukobljenih strana, Bea i Phoebe moraju se suočiti s ključnim pitanjem: tko predstavlja veću prijetnju, ljudi ili vampiri?