Folklore: the Long Pond Studio Sessions
Taylor Swift izvodi intimni koncert sa svim pjesmama sa svog albuma "folklore". U pratnji koproducenata i snimljen u povijesnom studiju Long Pond, okruženju koje dočarava nostalgičnu i sjetnu prirodu albuma, Taylor raspravlja o stvaranju i značenju svake pjesme dok po prvi put zajedno izvode kolekciju koju su producirali na daljinu.
Taylor Swift u intimnom koncertnom doživljaju izvodi sve pjesme sa svog bestseler albuma "folklore". Pridružuju joj se koproducenti Aaron Dessner (The National) i Jack Antonoff (Bleachers), a kao gost pojavljuje se i Justin Vernon (Bon Iver). Taylor je sve snimila u povijesnom studiju Long Pond u saveznoj državi New York, okruženju koje savršeno dočarava nostalgičnu i sjetnu prirodu albuma. Između pjesama Taylor i njezini suradnici otkrivaju kako je nastala svaka od njih, koje je njezino značenje te govore o izazovima i radostima stvaranja ove hvaljene i rekordne kolekcije na daljinu.