What If...?
Marvelova animirana serija "Što ako...?" vraća se u trećoj sezoni s vrhuncem pustolovine kroz multiverzum. Gledajte kako poznati likovi donose neočekivane odluke koje će njihove svjetove pretvoriti u spektakularne alternativne verzije Marvelova filmskog svemira. Promatrač (glas Jeffreyja Wrighta) vodit će gledatelje dok serija istražuje nove žanrove, veće spektakle i nevjerojatne nove likove.
Holivudska zvijezda Agatha Harkness dobiva novog partnera u prvijencu Howarda Starka.
Na odmoru se Patak Howard i Darcy Lewis suočavaju s opasnim frakcijama iz cijele galaksije.