I Leoni Di Sicilia
Početkom 19. stoljeća braća Paolo i Ignazio Florio bježe iz Kalabrije u Palermo u potrazi za boljim životom. Ondje preuzimaju dućan začinima, no tek će Paolov sin Vincenzo, gladan uspjeha, od njega stvoriti trgovačko carstvo. Njegova ambicija vodi ga kroz burna vremena, od sicilijanskih ustanaka do ujedinjenja Italije, dok gradi ime Florio i vezu s Giulijom, ženom zbog čije je ljubavi žrtvovao san o plemstvu.
U 19. stoljeću braća Paolo i Ignazio Florio napuštaju siromašnu Bagnaru Calabru i odlaze u Palermo u potrazi za srećom. Ondje otvaraju prodavaonicu začina i ubrzo se obogate. No Paolov sin Vincenzo pretvara Casa Florio u pravo trgovačko carstvo – začini, tuna, sumpor i brodovi – u doba ujedinjenja Italije. Goni ga silna ambicija i želja za priznanjem: želi da ga moćni palermski plemići prihvate kao jednog od svojih. Zato traži ženu plemkinju, no ludo se zaljubljuje u pučanku Giuliju Portalupi, koja ga odvraća od njegovih opsesija. Te opsesije padaju poput kletve na njegova jedinog sina Ignazija, koji ima zadatak sačuvati slavno ime Florio.