Shogun
Japan, 1600. godine. Gospodar Joši Toranaga bori se za život dok se njegovi neprijatelji u Vijeću regenata ujedinjuju protiv njega, kad se u obližnjem ribarskom selu nasuče tajanstveni europski brod.
Sudbine se isprepliću u Japanu nakon što se brod nasuče u siromašnom ribarskom selu.
Blackthorne i Mariko stavljaju savez na kušnju dok obučavaju Toranaginu pukovniju s puškama za rat.