Rudyard Kipling: A Secret Life
Az irodalmi óriás mögött állt egy ember, aki egy borzalmas személyes tragédia súlyát cipelte a vállán. A film Rudyard Kipling életének titkos történetét tárja fel, megvizsgálva, hogyan váltott ki két gyermeke halála teljes megsemmisülést, de egyben hogyan eredményezte elégikus és megindító műveinek megszületését.