dokusorozat
Négy jóbarát látszólag tökéletes élete hullik darabokra, miután egyikük vadászat közben eltűnik. Az igazság majdnem 20 évvel később derül ki, és letaglózó következményekkel jár.
Kathy megdöbbentő felfedezést tesz. Egy sokkoló letartóztatás irtózatos beismeréshez vezet.