Legjobb barátjával, Lucával az iskolában, Alberto élvezi új életét Portorossóban, miközben Massimo – az impozáns, tetovált, félkarú, szűkszavú halász – mellett dolgozik, aki valószínűleg a legmenőbb ember a világon Alberto szemében.Mindennél jobban le akarja nyűgözni mentorát, de könnyebb mondani, mint megtenni. A rendező McKenna Harris, a producer pedig Matt DeMartini.