Dr. Doogie
"Dr. Lahela ""Doogie"" Kamealoha a 16 éves tini zseni próbál megfelelni az orvosi karrier és a tinédzser élet mindennapos kihívásainak. A kórházban Lahela tudása gyakran zavarba hozza a betegeit és a kollégáit is, akik a 90-es évekbeli ""Doogie Howser, M.D."" című tévésorozat után becézik Doogie-nak. Lahela a családja gyengéd és gyakran vicces segítségével igyekszik saját utját járni az élet kanyargós ösvényein."
"Dr. Lahela ""Doogie"" Kamealoha a 16 éves tini zseni egyszerre próbál megfelelni az orvosi karrier és a tinédzser élet mindennapos kihívásainak. A kórházban Lahela tudása gyakran zavarba hozza a betegeit és a kollégáit is, akik a 90-es évekbeli ""Doogie Howser, M.D."" című tévésorozat után becézik Doogie-nak. Otthon bolondos apja Benny és munkamániás anyja Clara (Lahela főnöke és vezető főorvos) attól tartanak, lányuk túl gyorsan nő fel.