A nemzet aranya
Az éppen egy legendás kincs nyomában járó Benjamin Franklin Gatesnek el kell lopnia Amerika egyik legszentebb és legjobban őrzött dokumentumát - a Függetlenségi Nyilatkozatot -, mert ha nem így tesz, a dokumentum és a rejtélyhez vezető kulcsfontosságú nyom veszélyes kezekbe kerülhet.