Amnesia
Alex, a fotós, aki rejtélyes módon képtelen embereket megörökíteni a kamerájával, visszatér a családi birtokra, amikor anyja megbetegszik. Az ikertestvérével való találkozás régi feszültségeket hoz felszínre, és egy sötét titkot tár fel, amely szétszakította a köteléküket.