Századközepi modern
Sorozat három jóbarátról – meglett korú, meleg urakról –, akik egy váratlan haláleset után úgy döntenek, hogy együtt töltik az aranyéveiket Palm Springsben, ahol közülük a legvagyonosabb él az édesanyjával.
Sorozat három jóbarátról – meglett korú, meleg urakról –, akik egy váratlan haláleset után úgy döntenek, hogy együtt töltik az aranyéveiket Palm Springsben, ahol közülük a legvagyonosabb él az édesanyjával. Választott családjuk bizonyítja, hogy bármennyire is nehezek a dolgok, mindig van valaki, aki emlékeztet rá, hogy a nyakplasztika azért segítene rajtad.