Annunzio Mantovani, „a húrok királya” 70 millió lemezt adott el, és minden idők legsikeresebb karmesterévé vált. Ez a dokumentumfilm bemutatja a férfi történetét, aki az 1950-es és 1970-es évek között a zene meghatározó alakjává vált, és megteremtette összetéveszthetetlen, lebegő vonóshangzását.