Liberi Di Scegliere
A tévéfilm az olasz szervezett bűnözés elleni harc egy kevéssé ismert oldalát mutatja be: a „becsület fiainak” kimentését. Ők olyan tizenévesek voltak, akikkel apáik vagy nagyapáik elhitették, hogy a gyilkosság, a halál és a börtön a családi üzlet kötelező állomásai. A film a Reggio Calabria-i Fiatalkorúak Bíróságának úttörő munkáját mutatja be, amely Olaszországban elsőként szakította ki a gyermekeket a 'Ndrangheta szorításából.