Hétköznapi vámpírok
Betekintés négy vámpír mindennapjaiba, akik több száz éve együtt vannak. Sötét uruk és vezérük látogatása eszükbe juttatja, hogy miért is jöttek New Yorkba több mint egy évszázaddal ezelőtt.
Laszlo és Nandor megpróbálják kiűzni a démont, aki megszállta a szomszédjukat, Seant.