Jó reggelt, Vietnam!
Robin Williams a katonai DJ, Adrian Cronauer szerepében komédiázik, akit Vietnámba küldenek egy reggeli rádióműsor házigazdájának. A csapatok körében osztatlan sikert arat Cronauer fergeteges dumája, de a szabálykövető feletteseinek nem kevés fejfájást okoz.