Luke Cage
Az igazságtalanul megvádolt Luke Cage-nek menekülnie kell, és Harlemben próbál új életet kezdeni. Múltja azonban csatába szólítja városa kedvéért.
Miután egy félresikerült kísérlet miatt szuperereje és áthatolhatatlan bőre lesz, Luke Cage szökevénnyé válik, és New York Harlem negyedében próbál új életet kezdeni. De hamarosan kénytelen kilépni az árnyékok közül, hogy csatába induljon városáért – és szembenézzen eltemetett múltjával.