Utódok: Komisz világ
A gonosz gyerekek története folytatódik! Ismerd meg a legújabb szereplőket, éld át ördögien szórakoztató kalandjaikat, és készülj fel: most teljesen új módon tapasztalhatod meg az Utódok világát!