Homo Futurus: The Inside Story
Két tudós, Marie-Joséphe Deshayes és Anne Dambricourt Malassé anatómiai és a csontvázszerkezeti megfigyelések alapján elméleteket állít fel az emberi evolúció jövőbeli menetéről.