Uncharted Amazon
A perui dzsungelben egy selymes hangyász a fáradtsággal küzd, miközben egy kolibrimama a fiókáját gondozza. Az időszakos felhőszakadások közeledtével az esőerdő lakói különös társulásokkal és leleményes stratégiákkal alkalmazkodnak. Egy új faj felbukkanása azonban váratlanul éri őket, és kihívás elé állítja az évezredes evolúció során kialakult ellenálló képességüket.