Hitler’s Battle Against The Press
A Munchener Post újságírói már 1920-ban látták a veszélyt, amit Hitler jelentett. Rendíthetetlenül és félelem nélkül írtak a nemzetiszocializmusról. Hitler „Munchener Pestisnek“, vagy az „ördög műhelyének“ nevezte őket, és verőlegénycsoportokkal fenyegette őket. Mára ezek a bátor szerkesztők és újságjuk szinte feledésbe merültek. Mindössze egyetlen könyv jelent meg róluk - és az is Brazíliában.