Pau, La Forca D'un Silenci
Pablo Casals híres csellista a '40-es években száműzetésből segítette a spanyol köztársaságiakat, miközben a Gestapo elől bujkált. A háború után hallgatást fogadott Franco hatalmon maradása miatt, ám 1950-ben zenésztársai és tanítványai biztatására egy Bach-fesztivállal megtörte csendjét – zenéje a rezsim elleni tiltakozássá vált.