Halott anyja látomásaitól gyötörve Henrik Hornéus pap elhagyja északi faluját, hogy Stockholmban kezdjen új életet. Apja rejtélyes halála miatt vissza kell térnie, ám egy szektaszerű közösség és a sötét múlt várja. Szembe kell néznie a lelkét gyötrő démonokkal.